Jak dobrze uczyć języka polskiego w szkole?

Neurodydaktyczne konsekwencje w różnicach działania mózgu nauczyciela i ucznia

Konflikt czy symbioza - neurodydaktyczne konsekwencje w różnicach działania mózgu nauczyciela i ucznia

Poniżej znajduje się mapa mentalna, będąca notatką z wykładu na konferencji: Śląski Kongres Edukacji z dnia 25.11.2014 r. w WNS Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Gorąco polecam udział w prelekcjach tego człowieka, jest świetnym mówcą i to co mówi otwiera oczy na świat.

Cel wykładu: wykazać różnice w budowie mózgu u uczniów i nauczycieli i wskazać konsekwencje tych różnic.

Wprowadzenie: Autorem wspaniałego wykładu jest dr Marek Kaczmarczyk.

 

 

Konflikt czy symbioza

Konflikt czy symbioza - notatki z wykładu

Serwis rozdaje przeglądarkom bezpieczne ciasteczka.